wtorek, 2 czerwca 2009

Wyniki


Wygrała oryginalna kreacja hate-and-love, gratuluje!
Na pewno będzie pokazana w artykule na temat SezaamModels.


A teraz, zbaczając lekko z tematu- czy znalazłyby się tutaj osoby chętne do wzięcia udziału w drugiej edycji? Musielibyście mieć wolny lipiec, bo do tego czas mniej-więcej trwałaby rozgrywka.

Jeszcze jedno ogłoszenie parafialne- szykuje się czystka w redakcji Sezaamu, także jeśli są jacyś chętni na stanowisko redaktora, to proszę szykować artykuły próbne, temat dowolny związany ze stardollem, więcej informacji już niedługo w klubie.

Nowy numer powinien pojawić się w tą niedzielę, ewentualnie poniedziałek.
Pozdrawiam wszystkich, Salamandra.

41 komentarzy:

  1. Gratuluję Hate ^^ A ja 3 miejsce,łiii xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętna bym była-wakacje sama sobie planuję,więc lipiec wolny sobie mogę zrobić ;o xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:)

    Chciałabym się zgłosić do drugiej edycji konkursu ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Gratuluje :) chce zglosic sie na redaktorkę i do 2 edycji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym się zgłosić do drugiej edycji konkursu.

    nick : madzia_wysk

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Ja zajęłam 6 miejsce ;p
    A co do sezaam models to jestem chętna do drugiej edycji.
    I szykuje artykuł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerza?! szok! stawiałam na 4, 3 albo 6, głosowałam na 10. Nie przypuszczała ;) ale zawsza mam pociechę i ten dzień nie będzie mi się kojarzył tylko z wybiciem palca ;P dzięki Wam wszystkim :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh , ja się zgłaszam , na 2 edycję;P

    OdpowiedzUsuń
  10. TEż bym chciała, i to , i to

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w drugiej edycji

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chciałabym pisać i biorać udział w 2 edycji:))
    :)Jak coś to piszcie na gg 661676 dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. heh gratuluję oryginalności :)
    a jak 2 edycja to ja jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bym była chętna do następnej edycji

    OdpowiedzUsuń
  15. w lipcu chętnie wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko fajnie by było, żeby pokazać mniej znane osoby, bo właśnie dla takich jest to wielka szansa.

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym też się zgłosić ^ cały lipiec wypada mi - WOLNY ; DD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo chętnie wezmę udział w drugiej edycji ;D Może i moje scenerie nie są oszałamiające, ale raz kozie śmierć, wszystkiego trzeba spróbować ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jestem chętna do drugiego etapu nik to siaula23

    OdpowiedzUsuń
  21. Lipiec..? Powienien być wolny ;d

    Chętna być jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja także zgłaszam do konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję < 3
    ja także chciałabym wziąć udział w 2 edycji (;

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się do drugiej edycji ( jak już można )

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chciałabym zgłosić się do 2 edycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem ze bralam udzil w 1 edycji, ale moge w drugiej tez ??? ;]

    mrowka96

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział w 2 edycji i zgłaszam się na redaktorkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym też w 2 edycji wziąć udział
    aga222-

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym sie chciała zgłosić :3
    nick kreolka96

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chcę się zgłosić:)nick hania5

    OdpowiedzUsuń
  32. O, ja byłabym chętna do 2 edycji konkursu!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przegenialny blog ;*

    zapraszam na mojego nowego bloga ;*
    stardoll-szatanek666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń