niedziela, 29 marca 2009

Przykro mi, ale...

Chciałam przeprosić wszystkich czytelników Sezaamu, oraz całą redakcję. Zostałam przytłoczona przez moje obowiązki w życiu realnym, matura mi chucha zimnym oddechem w kark- po prostu chyba za dużo wzięłam na swoje barki. W tym tygodniu na stardoll byłam po pięć minut dziennie-zajrzeć do klubów, przeczytać wiadomości- i tyle. Wydaje mi się też, że do maja się to nie zmieni.

Dlatego też, nowy numer ukarze się dopiero po mojej maturze z historii. Dla mnie ona jest teraz głównym priorytetem, MUSZĘ ją zdać jak najlepiej, dlatego rezygnuję z rzeczy zajmujących czas.

Pozdrawiam wszystkich, i przepraszam, że nie odpisuje na wiadomości, postaram się nadrobić to jakoś do środy, gdyż w tym czasie mam rekolekcje i do szkoły nie mam zamiaru chodzić.

Trzymajcie się ciepło.

11 komentarzy:

  1. szkoda :(
    ale jednak matura jest ważniejsza, a jeśli można wiedzieć kiedy piszesz maturę w historii ?

    OdpowiedzUsuń
  2. domyślałam się, że prędzej czy później to nastąpi, nie dziwię się. cóż, poczekamy sobie:P życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. OOoo szkoda=(A ja codziennie patrzałam do magazynu by zobaczyc czy cos piszesz albo magazyn się ukazał......Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne :)
    Matura i nauka są najważniejsze.
    Zycze powodzenia na maturze :);*

    Konwalia.19

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw nauka potem zabawa :P

    green.eye

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! Na pewno zdasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to życzę powodzenia, bo słyszałam, że z historii najtrudniejsza ;)
    I czekam cierpliwie!

    OdpowiedzUsuń
  8. szczaj na stardolla, skup sie przede wszystkim na maturze. my przezyjemy

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, rozumiemy ;)
    Nauka najważniejsza. Życzę powodzenia.

    Ale fajnie, że o tym napisałaś, bo na pewno nie każdy by tak zrobił. ;)

    ;) ;*

    OdpowiedzUsuń